Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

Libster Award

Hej! piszę tego posta, ponieważ zostałam nominowana przez Marry Styles.,
Kochana Hadziówa ;D BARDZO DZIĘKUJĘ ;***


1. Jak macie naprawdę na imię?
Gabriela.,

2. Którego chłopaka z 1D lubicie najbardziej i dlaczego?
LOUISA- oczywiście ;D
Muszę przyznać, że nie lubiłam ich na początku. Myślałam, że są lalusiowaci i strasznie mnie denerwowali., Ale moja koleżanka wiecznie o nich paplała i nie dawała mi spokoju., Więc udawałam, że słucham żeby zrobić jej przyjemność. Najbardziej lubiłam na religii słuchać jej głupich opowiadań. Z czasem zaczęłam ich lubić i mnie to złościło. Więc śmiałam się z nich i drażniłam Hadziówę (poza tym chciałam być wierna Lodzi;**)
Ale niestety trafiło mnie nie wiem kiedy. Zaczęłam słuchać ich piosenek i aż trudno się przyznać uwielbiam ich słuchać., Najbardziej polubiłam Louisa.,


3. Co skłoniło Was do napisania bloga?
Hadzia., Nie dawała mi spokoju;D

4. Macie inne zainteresowania oprócz pisania?
hymmm... kocham śpiewać i rysować., ale najbardziej oglądać filmy.,


5. Jakaś ciekawostka o Was (w sensie coś niezwykłego co macie albo potraficie zrobić)?
Kochanego pieska- przykro mi Hadzia nie polubił cię
hahahaha XD

6. Byłyście kiedyś za granicą?
O tak...
Węgry, Słowacja

7. Ulubiony zespół oprócz 1D?
black eyed peas
coldplay
one republic

8. Macie jakieś gadżety z 1D?
Oddałam większej fance niż ja.,

9. Jak i kiedy wpadłyście na pomysł z założeniem bloga?
dokładnie to nie wiem kiedy, ale tak w listopadzie.,
Chciałam zrobić niespodziankę na urodziny mojej przyjaciółce.,

10. Od kiedy jesteście Directioners?
Nie sądzę, że jestem., Po prostu ich lubię i tyle ;)

11. Czy chciałybyście koncert 1D w Polsce?
O jak najbardziej i jest jedna osoba, którą zabrałabym ze sobą ;**

Ok. to tyle dzięki za nominację Buziolee;***8


7 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, czy mam Cię zabić, czy co Ci mam zrobić x D
    Odpowiedzi fajne x D
    I to zdjęcie natychmiast usuń!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, bym zapomniała!
      Fajny wygląd bloga x D
      Gdzie zrobiłaś to coś z tyłu?
      Jaki Harry tam śliczny!
      Niech się Louis schowa x D

      Usuń
    2. Kiedy popiszemy.?
      Wtedy Ci powiem jak i co
      też Cię kocham;**

      Usuń
    3. Zależy kiedy masz czas, bejbee x D Bo ja zawsze, o każdej porze dnia i nocy x D
      Pierwszy raz w życiu mnie posłuchałaś i zrobiłaś coś, co ja Ci kazałam! Jestem pełna podziwu.
      Twoje postanowienie noworoczne zapewne brzmi: "Zawsze i wszędzie będę słuchać Hadzi" x D

      Usuń
  2. Tylko na to liczysz nie.? ;D
    Ok. niech będzie poniedziałek tak o 18.?
    a Lodzia.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, co da się zrobić x D
      Iwona chyba idzie na sylwestra do koleżanki, więc komp powinien być wolny, ale dzisiaj wkurzyła mamę i nie wiem, czy pójdzie : )
      Wątpię, czy Lidzia będzie mieć czas. Ona chyba też idzie na sylwestra, a Ty nigdzie nie idziesz? x D Masz rację, szlachta siedzi w domu i zapierdala przed kompem x D

      Usuń